Friday, January 7, 2011

My Low Profile

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera... Mohon Maaf... Saya sebenarnya masih baru didalam dunia blogger ini..!!!
    
    Disini saya akan menceritakan serba sedikit perihal kehidupan saya, Saya berasal dari Pahang dan brhijrah menetap di Kuala Lumpur,Gombak,Setapak,Taman Melati. Saya sebenarnya seorang yg pendiam,lurus,jujur,brtanggungjawab serta mempunyai azam yang tinggi. Disini saya senang diajak brbincang masalah,brkongsi pandapat,brsosialisme dan suka kenakan org atau dari istilahnya 'menGanJing'..hehe jgn marah yer..!!! Kehidupan yang sederhana tidak mematahkan semangat dan usaha saya utk meneruskan pengajian diperingkat lebih tinggi. Sekarang saya berada di semester 2 bidang yg saya cuba ceburi sekarang ialah Diploma Graphic Design brtempat di "IKIP COLLEGE KUANTAN 5".. Kalau semua org nk tahu saya minat photographer dan membikin video or slideshow pendek...
Ape org kata...!! budak2 masih baru nk belajar katakan  ataupun dari segi peribahasanya "Lentur Buluh Biar Sampai Dari Rebungnya". Hmmm... cukuplah setakat disini sahaja, kalau nk ikutkan byk yg saya ingin cuba ceritakan dlm blog ni.. tetapi apakan daya masa tidak mengizinkan..Insyallah kita akn continue lgi k.. Sekian.Wssalam

No comments:

Post a Comment