Tuesday, January 11, 2011

Tibalah Detik2 Ceria bagiku hari ni...!!!

Hai kawan-kawanku.. Assalamualaikum.... lama sudah tidak ketemu... Hurrmm... Sorryla guys..!!! Minggu ni saya busy cikit.. sebab byk nk kena prepare utk sem 2 ni..? biasalah dah jadi rutin harian bila dh di gelar Mahasiswa Pelajar.. Kenalah mematuhi prosedur dan undang2 hal ehwal pelajar.... Betul tak..?

         Hurmm... disini saya cuma ingin kongsikan pada anda semua, yang hari ini adalah hari yg paling brmakna buat diri saya.. Nak tau kenapa...? mmmm.... Sebab Hari ini.. Hari UlangTahun Kelahiran saya iaitu 12 Januari ( 21thun ).... Eeiii...!!! Seronoknya..huhu. Ape-apa pun Sedar x sedar... dah makin tua..huhu..  First sekali... Saya betul2 ucapkan terima kasih kepada org yg tersayang (secret) dan tidak lupa juga kepada rakan-rakan yg mngenali saya sejak dari old school sehinggalah sekarang.. Saya kat sini terharu sgt-sgt.. Cehh...! poyo la pulak kan..huhu Apa-apa pun Thanks Guys..!! I'm Realy2 Remember You Always forever..!!!
        Kepada rakan-rakan yg masih menunggu ketibaan Tarikh Kebesarannya... Disitula tempat yg paling bahagia yg akan anda rasai nnti. Nikmatilah sepenuh jiwa Raga anda. Lagi-lagi bila lelaki dpt Wishhh dari perempuan, rasa Cair siOOttt...!!! huhu.. Gurau jer.. Apa yg penting sekarang anda jgnlah sesekali melupakan Ibu-Bapa serta pengorbanan beliau selama ini,sentiasalah mengigati mereka.... tanpa mereka dan rakan-rakan kita xkan brdiri seperti mana kita berdiri sekarang... dan brdoalah sentiasa untuk mereka k... Amin..!!!
        Baiklah kawan-kawanku... dah tiba masanya untuk saya mengundur diri... atas alasan untuk mengelak diri kita daripada adat tradisi Baling Tepung & Telur...huhu Gahh Cuakk jugaklah sekarang ni kot..!!! Seperti biasa, andai trsalah bahasa harap dimaaf dan diampun..!!! Jika ada yg terasa pandai-pandailah hidup k...huhu bye... wssalam...

No comments:

Post a Comment