Thursday, September 1, 2011

Hari Raya Yg Penuh Kegembiraan Dan Kesedihan..!!

Salam Semua Pembaca Blogku.. Sorry to saylah sbb lme x Write something kt blogku ini..hehe..
      

Apa-apa pun berbalik pada citerku yang sebenarnya... Kegembiraan dan Kesedihan Di hari Raya Ini ingin ku kongsikan Pada Korg semua...

                                          
Aku sebenarnya sudah menanamkan azam selepas raya tahun lepas yang aku akan berniat untuk beraya di Kuala Lumpur Bersama dengan Family... Sebabnya aku dah banyak kali beraya kat Kampung, Sekali-sekala nak jugak kan merasa beraya kat Kuala Lumpur dan nak tau jugak suasana kat Kuala Lumpur ni macam mana kan.. betul tak...? Selepas itu akhirnya azam aku dah tercapai dan niat aku termakbul kerana Aku dapat beraya kat Kuala Lumpur Bersama dengan kegembiraan didalam hati yang penuh bermakna..huhu
Tetapi kegembiraan aku bertukar kepada KEsedihAN kerana hajat family aku pulak nak beraya kat kampung.. apakan daya nak paksa pun xleh jugak kan.. diorang berhak membuat keputusan diorang, aku dengan keputusan aku..huhu.. Alhamdullilah..!!
                                            

Akhirnya aku sempat memohon Maaf dan Ampun dipagi hari Raya Sebelum family aku berangkat ke Kampung Selepas Solat Hari Raya... Akhir kata, jikalau ingin menanamkan niat teruskan niat anda... jangan sesekali berpaling padanya... Dan jangan lupa Bersyukur apa yang ada dan terima dengan keredhaannya... Dan yang paling penting sentiasa menghormati kedua ibu bapa kita dan sentiasa mendoakan dan memohon keampunan kesejahteraan hidup mereka..!!! Nescaya hidup anda mendapat berkat darinya dan illahi... Amin..!!

No comments:

Post a Comment